1. Po turze wykonywanych ruchów akceptujecie je i informujecie o ich skutku Np. A: Atakuję pazurem B: Odskocz w bok i uderz Sędzia: Odskok nie był wystarczającą silny, potwór B oberwał i wytrzymałość (hp) spadła np o 15% 2. Sędzia musi być bez stronny, czyli dla nikogo nie sędziuje. 3. Skąd wiedzieć że dany stwór ma większe szanse? Jako sędzia patrzysz na daną wykonywaną akcje, i na dane statystyki, porównujecie je z stworem przeciwnym i wyciągacie wnioski. 4. Jak analizować? -patrzycie na rozkaz właściciela stwora porównujecie oba, spoglądasz na statystyki stwora i wyciągacie wnioski 5. Nie oszukujecie. 6. Rozkazy wydawane od właściciela mają wpływ na walkę. 7. Bierzcie pod uwagę karty wzmacniające. 8. Nie możecie oszukiwać
Ten temat może być uzupełniany.
|