Sala2 - 2009-03-21 21:09:52

1. Po turze wykonywanych ruchów akceptujecie je i informujecie o ich skutku
Np. A: Atakuję pazurem B: Odskocz w bok i uderz
Sędzia: Odskok nie był wystarczającą silny, potwór B oberwał i wytrzymałość (hp) spadła np o 15%
2. Sędzia musi być bez stronny, czyli dla nikogo nie sędziuje.
3. Skąd wiedzieć że dany stwór ma większe szanse?
Jako sędzia patrzysz na daną wykonywaną akcje, i na dane statystyki, porównujecie je z stworem przeciwnym i wyciągacie wnioski.
4. Jak analizować?
-patrzycie na rozkaz właściciela stwora porównujecie oba, spoglądasz na statystyki stwora i wyciągacie wnioski
5. Nie oszukujecie.
6. Rozkazy wydawane od właściciela mają wpływ na walkę.
7. Bierzcie pod uwagę karty wzmacniające.
8. Nie możecie oszukiwać


Ten temat może być uzupełniany.

www.kanter-strajk.pun.pl www.fizjoterapia.pun.pl www.tgr.pun.pl www.ptakiozdobne.pun.pl www.polishtruckers.pun.pl